BIOFUTURE CARPATHIA SRL

|   Sos. Dudesti Pantelimon 44, S3 Bucuresti   |   CUI: RO 34989072   |   ORC: J40/11102/2015   |   Telefon: 0720071717, 0722259813   |

|   Acasa   |   Deshidratoare   |   Produse   |   Contact   |

RETURNAREA PRODUSELOR

DESHIDRATOARE

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice. Renuntarea la produsele cumparate poate fi facuta fara invocarea vreunui motiv, conform legii comertului la distanta (O.G. nr. 34 / 2014 cu modificarile ulterioare).

Orice returnare de produs se va face doar dupa confirmarea explicita prin email (contact@biofuture.ro) ca ati luat la cunostinta si sunteti de acord cu prezentele conditii de returnare.

 

Conditiile de returnare/schimbare ale produselor sunt:

Daca produsul comandat nu este ceea ce v-ati dorit il puteti returna pentru a fi schimbat sau pentru returnarea valorii produsului (mai putin cheltuielile de transport acolo unde este cazul) intr-un interval de timp de 14 zile calendaristice de la data achizitiei, fara invocarea unui motiv si fara penalitati. Produsul returnat trebuie sa fie in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte, documentele care le-au insotit si cu o copie a Facturii de achizitie. Returnarea unui produs fara ambalajul acestuia sau fara accesorii ale ambalajului (spre elementele de protectie din polistiren etc) sau ale produsului va duce la diminuarea valorii returnate, conform celor mentionate mai jos. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, pete, socuri etc.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 de zile de la data receptionarii bunului.

Costurile serviciilor asociate deja executate la momentul livrarii si sau platii comenzii, respectiv costurile de livrare, ramburs, comisioanele bancare si cele pentru plata on-line vor fi deduse din pretul produsului.

Produsele vor fi returnate numai catre BIOFUTURE CARPATHIA SRL, la adresa Sos. Dudesti Pantelimon 44, Sect 3 Bucuresti, tel de contact 0722259813, prin Urgent Cargus. Nu se accepta livrarea prin alte metode coletele trimise astfel fiind neprocesate si returnate expeditorului. Va trebui sa suportati costul direct al returnarii bunurilor.

 

Diminuarea valorii bunurilor returnate

Deoarece in cazul vanzarilor la distanta consumatorul nu are posibilitatea de a vedea bunurile inainte de incheierea contractului, acesta are dreptul de a returna produsul. Din acelasi motiv, consumatorului i se permite sa testeze si sa verifice bunurile pe care le-a cumparat in masura in care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor.

Pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul trebuie sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin fizic real. Produsele electronice si electrocasnice se probeaza numai prin pornirea si oprirea acestora, nu prin folosirea acestora in scopul in care au fost produse. Prin urmare, in timpul perioadei de retragere, consumatorul trebuie sa manuiasca si sa inspecteze bunurile cu grija necesara.

Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii bunurilor care rezulta din manipulari altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii bunurilor.

Manipularile acceptate pentru determinarea naturii, calitatii si functionarii bunurilor sunt:
- dezambalarea fara distrugerea sau deteriorarea ambalajelor originale;
- inspectarea vizuala, tactila si olfactiva (atunci cand nu se incalca prevederile de mai jos) a produselor;
- in cazul produselor care nu necesita montarea de accesorii consumabile sau racordarea la alte utilitati decat energia electrica se permite alimentarea numai cu energie electrica si pornirea/oprirea acestora;
- in cazul produselor care necesita montarea de accesorii consumabile (de ex.: filtre, cartuse refill, cartuse de imprimanta, toner etc.) sau racordarea la alte utilitati decat energia electrica (de ex.: apa, gaz metan, aer comprimat etc.) se permite alimentarea numai cu energie electrica si pornirea/oprirea acestora si nu se permite montarea accesoriilor consumabile;

Unii consumatori isi exercita dreptul de retragere dupa ce au utilizat bunurile intr-o masura care depaseste limita necesara stabilirii naturii, caracteristicilor si modului de functionare a bunurilor. In acest caz, consumatorul nu isi pierde dreptul de retragere, ci raspunde pentru eventuala diminuare a valorii bunurilor.

Acțiuni neacceptate care duc la diminuarea valorii produsului returnat sau pierderea dreptului de retragere:
- folosirea aparatelor electrocasnice in orice alt mod decat testarea prin pornirea/oprirea aparatului;
- ruperea sigiliilor si a etichetelor;
- ruperea sau deteriorarea ambalajelor originale (ambalajele originale fac parte integranta din produs);
- zgarierea, murdarirea, patarea, impregnarea produselor cu substante externe;
- desigilarea accesoriilor consumabile (de exemplu foliile siliconate)

Pentru a proteja produsele, toate produsele expediate de noi sunt protejate cu polistiren si sunt ambalate in cutii din carton craft natur.

In cazul returnarii consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii bunurilor care rezulta din manipularea bunurilor, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii bunurilor. In cazul in care bunul returnat prezinta ambalaj original deteriorat sau incomplet, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, consumatorul este responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii bunurilor.

Valoarea produselor folosite, cu urme de uzura (pete, zgarieturi, indoituri, fisuri, lovituri etc.) se diminueaza cu minim 15% din pretul de lista - reprezentand costurile de igienizare, cosmetizare, inlocuire a eventualelor piese deteriorate si aducere la o forma comerciala in vederea vanzarii ca produs Reconditionat / Refurbished. Valorea finala se stabileste in functie de valoarea pieselor ce trebuiesc inlocuite si a manoperei de reconditionare sau ca diferenta dintre valoarea initiala a produsului nou si valoarea de revanzare a produsului folosit.

Valoarea produselor cu ambalajul original deteriorat (carton sifonat si/sau rupt si/sau taiat si/sau gaurit si/sau ud si/sau cu urme de etichete, banda adeziva, pix, marker etc.) se diminueaza cu 5% din pretul de lista.

Valoarea produselor cu ambalajul original lipsa sau incomplet (de exemplu elemente de protectie din polistiren etc.) se diminueaza cu 10% din pretul de lista.

In cazul in care produsul returnat are si urme de uzura si ambalajul original deteriorat sau incomplet, valorile de mai sus se cumuleaza.

Constatarea starii de receptie a produsului returnat se va face exclusiv la sediul producatorului (Biofuture Carpathia srl) si se va finaliza prin intocmirea unui proces verbal de constatare care va fi trimis si cumparatorului. Cumparatorul care a returnat produsul poate asista la procesul de receptie.